pondělí 13. srpna 2012

RUNNING SUSHI

  Konečně se můžu pochlubit tím, že jsem mohla být na Running sushi. Tolik jsem si přála tam jít. Ikdyž je to docela drahé, mamka mi slíbila, že mě tam vezme, abych věděla jaké to je. 
  
  Funguje to tak, že si zaplatíte "vstupné" (od 11-17hod 298Kč a od 17hod 398Kč) a můžete tam být tak dlouho jak jenom chcete. Pro velké milovníky jídla (nebo prostě pro ty, co jim nevadí se pořádně nadlábnout) je to určitě výhodné. Já nesnáším, když se přejím, takže mamka říkala že tam jít se mnou není moc výhodný :D No co, nevadí :) Můžete si tam také objednat normální jídlo, ale pokud se tam už dostanete, běžící pás vás dostane! Sednete si za stůl vedle běžící pásmu, po kterém se prohánějí (pomalu samozřejmě :D) malé talířky s jídlem. Jsou to malé porce, jako nějaké "vzorečky". Jakmile se vám něco zalíbí, stačí když otevřete skleněné okénko a chytíte si svůj talířek :)


  Nejspíš se mnou skoro nikdo nebude souhlasit, ale já bych byla radši, kdyby bylo porce ještě menší. Ale to je jen můj názor, který asi nikdo nepochopí :D

  Co se týče jídla, najdete tam běhající sushi, maki, sashimi a další asijská jídla. Výběr je prostě obrovský! 
Začnu třeba u sushi. Tady mi chutnalo opravdu moc. Asi bych ho určitě zařadila mezi mé nejoblíbenější jídlo. Určitě. Ale když jsem byla v nějakém Paladiu nebo kde, vzala jsem si sushi z jednoho fastfoodu a vůbec mi nechutnalo. Rýže byla nějak divně cítit. První kousek mi chutnal, další byl zvláštní a postupně mi z nich bylo doopravdy špatně. Ale stal se zázrak! Nakonec patřím mezi lidi, kterým sushi chutná, protože to v running sushi, bylo prostě výborné!

  Krevety by měli dostat svou vlastní kapitolu. Já teda krevety miluju, i když jsem je dlouho nechtěla ochutnat. V mrazáku máme plno oloupaných krevet, ale v running sushi byly neloupené a menší. A měli docela jinou chuť. Né že by ty naše nebyly dobré ale tyhle byly prostě fantastické! Tak dobré krevetky jsem ještě nejedla. :)

  Dále tam můžete najít nudle, které jsem sice neměla, protože jsem chtěla ochutnat něco nového. Vždyť jsem přece v asijské restauraci, tak snad ochutnám něco zvláštnějšího než nudle nebo rýže. Ale pokud si myslíte, že jsem šáhla po chobotnici napíchnutý na dřevěný tyčince, mylíte se. Ale potěšilo by mě kdyby jste mi tak fandili :D 
  Ochutnala jsem různé druhy sushi, krevetky, mořské řasy, které mi moc nechutnali. Bylo tam i kokosové mléko s kuličkami, které si vzala mamka. Mušle s tím "divným", co strčil Mr. Bean tý ženský do kabelky :D Kousek kuřecího obaleného v sezamových semínkách, podávané se sladkou omáčkou. A nebo smažené měšce, které měli zajímavou náplň- do teď netuším co to bylo. Maso nebo zelenina, netuším... Ale bylo to delikátní!
 I když normálně sladké vůbec nejím, tady jsem snědla spíš sladké. Měla jsem puding, který byl na mě hodně sladké (takže pro Vás normálně sladký :D), meloun i ananas. Své první želé (bylo vzrušující ho krájet miniaturní plastovou a žlutou vidličkou:D). Pak sladké smažené těstíčko, přelité nějakou ovocnou marmeládou (ale marmeláda to nebyla :D). Další nesmažené bílé těstíčko s něčím sladkým uvnitř. Pobíhala tam i tiramisu, tu ale nemám ráda. Pak těstíčko (vypadá to, že tam byly samí těstíčka- ale není to tak! :D) obalené v kokosu s něčím černým uvnitř :D. Bylo to teplé a ani ne nějak výtečné, ale doopravdy mě bavilo jak jsem to jedla. Bylo to jako guma - fascinující :D
  Nevím jestli jsem si na všechno vzpomenula, ale snad jo :)

  Bylo tam toho mnohem, mnohem víc!

 Nezbývá než se vidat do téhle úžasné restaurace, ve které si určitě pochutnáte. Ručím vám za to...


Pózování..

MILUJU ASIATY!

Jestli nemá náhodou vedlejší pás lepší jídlo :D
Zkrátka očumování konkurence :D

Mé první želé.
Posílám vám pozdrav z Ukrajiny! A na konci měsíce (nebojte, něco do té doby upeču) bude článek s novou výzvou z Daring Bakers!
Líbil se vám článek? Co byste změnili na blogu? Pište do komentářů!
P.S.: Za každý komentář a nový follower jsem moc ráda:)

Žádné komentáře:

Okomentovat