neděle 24. června 2012

Můj cheesecake

Včera jsem pekla svůj první cheesecake v životě. Nikam jsem nepospíchala, takže mi to trvalo déle. Upozornění: až budete míchat sýr, nikdy to nedělejte mixérem, jako vám poradí vaše milovaná maminka. Nikdy. Hezky si to udělejte tím nástrojem, který nevím jak se jmenuje :D (tokový to, jak je z asi dvaceti drátků - určitě víte o čem mluvím). Naštěstí to vůbec nevadilo, jen jsem ho tam nechala déle než 45 minut. Další změna nastala, když jsem měla na korpus (spodek) dát 2 náplně. Dala jsem první (bez příchutě) a nechala jí na deset min. v troubě na 160°st. a poté jsem nalila druhou (karamelovou). Pokud chcete mít vrstvy oddělené, dělejte to naběračkou. Ale nic z toho nebudete dělat, pokud to budete dělat jako je v receptu v odkaze. Žádný rozdíl v tom však nevidím, jen to bylo víc tekuté. Podle fotky si troufám tvrdit, že můj novodobí cheesecake byl lepší než originál:)
  U rodiny měl úspěch. Maminka chválila, tatínek taky moc, sousedka také. Pak k nám přišli na grilovačku prarodiče a strejda s tetou a dvěma dětmi. Těm také chutnal, odnesli si i domů. Takže jsem hrozně ráda:))











1 komentář:

  1. Jestli si můžu dovolit Ti tykat, tak musím říct, že máš můj obdiv. Přestože jsem mamince v kuchyni pomáhala, sama jsem začala nějak rozumně vařit a péct až asi v 18 letech a začátky byly poměrně krušné - teď už je to snad lepší. :) Jelikož mám spoustu holek okolo (věk +/- 22), které vařit prostě nechtějí, obdivuji každou mladou slečnu, která se do toho s nadšením pustí. A tenhle Tvůj cheesecake vypadá moc povedeně. :)

    OdpovědětVymazat