úterý 19. června 2012

Všechny bych Vás chtěla přivítat na mém blogu!
Jmenuji se Denisa, jsem cizinka narozená zde, v Čechách a je mi 14 let. Chodím na gymnázium, které však rozhodně gymnázium nepřipomíná, spíš parodii na něj ( tím myslím naši třídu- škola je vynikající). Velmi ráda maluji (určitě jste celý rozechvělí a nažhavení, až uvidíte mé vývory - pokud nebode počítač stávkovat:)) a vařím. Co se týče malování, lidi říkají že mám talent. No, rozhodně je nebudu nutit říkat opak, že? :D Dále miluji zábavu v podobě vyrazit si někam s přáteli, kino, nakupování (ano, ano...),čtení atd. Miluji módu, návrháře, sledování modelek... Jelikož jsem mírně řečeno závislá na módě a všem okolo toho, časopisy jako je moje milované Elle, Instyle atd., rujnují rodinný rozpočet :D. Mám kočičku Ebinku, milující rodinu, která  mě má ráda a úžasné kamarády. Myslím, že jsem se stručně představila, takže už jenom a pouze ...

HURÁ BLOGOVAT!




Abbey Lee Kershaw

                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat