pátek 15. března 2013

Těstoviny s avokádem


  Rychlý a jednoduchý recept. Určitě byste nevěřili jak to může být dobré. Původně jsem je připravovala pro maminku, protože je velká milovnice avokáda. Mé první s avokádem nebylo vůbec dobré, ale nedalo mi to a ochutnala jsem. Byla to mňamka! Takže pokud taky nevěříte, že avokádo není nic pro vás tak to aspoň zkuste a kdyby vám to náhodou nesedlo, určitě se o to poperou ostatní. :)

Tento skvělý recept jsem objevila na Delicious blogu (klik), který je plných dobrot! :))

______________________________________________________________________________________________

  • půl avokáda
  • těstoviny
  • sůl
  • lžíce citrónové šťávy
  • česnek
  • řeřicha nebo bazalka
  • sýr (parmezán)
Těstoviny dejte do vařící a osolené vody a nechte uvařit. Mezitím rozmixujte půl avokáda, lžíci citrónové šťávy,česnek, a řeřichu (nebo bazalku). Dochuťte špetkou soli. Až budou těstoviny hotové, scedíme je a vmícháme do avokádové směsi. Nandáme na talíř, ozdobíme bylinkami a posypeme sýrem. 



Přeju dobrou chuť!


Počet pravidelných čtenářů se zvyšuje, ale přece jen, vždy je tu místo pro zlepšení. :) A tak jsem se chtěla zeptat, co byste na blogu vylepšili, jestli byste nechtěli třeba abych přidávala více slaných receptů. lepší fotky nebo třeba jiný design stránek?

2 komentáře:

  1. Denis, zajímavý recept, a určitě i chutný v kombinaci avokáda, tak trochu avokádové pesto...:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Těstoviny na jakýkoliv způsob, to je moje :D Hele s těma úpravama, upřímně si taky nevim moc rady. Potřebovala bych si zajistit nějakej počet čtenářů a nemám moc nápady jak...

    OdpovědětVymazat