pátek 29. března 2013

The Daring Bakers: Find veggies!


  Už ani nevím, kde jsem recept na tuto avokádovou čokoládovou buchtu našla, ale myslím, že to byla nějaká stránka o zdravém životním stylu. Takže jsem si ji nezapomatovala. :D Hledala jsem totiž recept jak využít avokádo v pečení a když byla k tomu všemu ještě čokoládová, tak jsem byla rozhodnuta a hned jsem pekla. :) Ale naštěstí jsem ještě našla papírek se surovinami a gramážemi. :))

  Březnovou výzvu pro nás připravila Ruth z blogu Makey Cakey (skvělý název! :D). Úkolem bylo upéct cokoliv a skrýt v tom zeleninu. Kromě této buchty byste mohli zkusit třeba můj mrkvový dort a nebo nějakou cuketovou buchtu. :))

AVOKÁDOVÁ ČOKOLÁDOVÝ BUCHTA


suroviny:

- 1 avokádo
- 2 lžíce oleje
- hrnek mouky
- 1/4 až 1/2 hrnku kakaa
- hrnek cukru
- kypřící prášek
- 1 hrnek mléka
- lžička soli
- 1 lžíci citrónové šťávy
- nasekaná hořká čokoláda

postup:

  Avokádo rozmicujeme spolu s olejem. Přidáme mouku, kakao a cukr. Vše dobře promícháme a přidáme kypřící prášek, mléko, sůl a citrónovou šťávu. Opět všechno zamícháme, ochutnáme a třeba něco přidáme. Nakonec přidejte nasekanou hořkou čokoládu. Směs vlijte do vymazaného a vysypaného pekáčku (já mám takový ten menší). Pečte 15 minut na 180°C a poté teplotu stlumte přibližně na 160°C a pečte ještě 15 minut. 


Pekli jste už něco ze zeleniny? :))

11 komentářů:

  1. máš tam: avokádová čokoládový buchta ;)
    jinak to vypadá na dobrý způsob, jak zařadit avokádo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, to vypadá dobře. Připomíná mi to brownies, je to tak i konzistencí?
    Já na výzvu pekla z mrkve.
    https://zezahradydokuchyne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sice jsem je nikdy nejedla, ale je to hodně čokoládové. :)

      Vymazat
  3. Zadne vajicko? Zkousim to a uvidime. Zni to zajimave a zrovna mam v lednici jedno plonkove avokado. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem pekla z červené řepy a fazolí. Avokádo tam asi není moc cítit, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat