středa 11. července 2012

ČOKOLÁDOVO - BANÁNOVO - BORŮVKOVÁ BÁBOVKA

ČOKOLÁDOVO - BANÁNOVO - BORŮVKOVÁ  BÁBOVKA

  Dnes jsem pekla bábovku. Svojí první bábovku. A já, místo toho, abych vsadila na klasiku nebo aspoň nějaký jednodušší recept, jsem si řekla, že skloubím dva neklasické recepty do jednoho!
  Původně jsem chtěla udělat mramorovou bábovku. Ani tato bábovka není klasická, ale je rozhodně klasičtější než má bábovka. Já jsem ale chtěla do bábovky nastrkat banány, borůvky a čokoládu, která se podle mě hodila k banánům. Z tohoto důvodu, sem nenapíšu recept. Napíšu jsem ale zítra (nebo ještě dneska) recept na mramorovou a banánovou bábovku. 
  Pokud se vám má bábovka bude líbit, stačí, když budete vše dělat podle mramorové bábovky, jenom když budete rozdělávat těsto, aby jste docíli dvoubarevnosti, do jedné části dáte banán a borůvky (já jsem to udělala jako dvě vrstvy) a do druhé části nastrouhejte čokoládu a ještě její kousky podle libosti.


I tak měla bábovka ohromný úspěch!

Bábovka vypadala jako přerostlý muffin...



Horní vrtva: čokoládová s kousky čokolády (jdou vidět:))
Střední vrstva: banánový
Dolní vrstva: Borůvkový (to jde vidět:D)

detail
Se srdíčky..


Dobrou chuť!

3 komentáře: