úterý 10. července 2012

Milkshake

Milkshake

Dnes jsem dostala chuť na něco tekutého, sladkého, na něco letního...
Složení je čistě a pouze z toho co na mě vybaflo z ledničky :) Vím, že mamka kupovala banány a že jsme koupili borůvky, které by se už měli sníst .. tak šup tam s nimi!

Ingredience:
  • 100 ml mléka (podle toho kolik nápoje chcete)
  • 3 lžičky jogurtu (může být třeba banánový, jahodový, nebo obyč:))
  • ovoce dle chuti (půl banánu, 50g borůvek)
  • může: musli (já dala tokový ty se sušeným ovocem) - 1 lžíci (podle toho, jak moc to chcete mít husté)
Je pouze na vás jestli chcete mít váš letní koktejl víc hustý (musli, víc ovoce) nebo řidší (více mléka). Můžete do něj přidat cukr, malou lžičku kakaa a odpíchnout tak svůj koktejl do nebeských výšin :D (jak mě tohle mohlo napadnout?! :D) Zároveň si myslím, že kdo to má rád nakyslejší, bude skvělé, když do něj dá zakysanou smetanu. Já tam možná přístě přidám trochu sušených brusinek, abych to něčím obzvláštnila a vznikla tak zajímavější chuť :)
Jak bude váš milkshake chutnat, je jenom na Vás:)

A jak jste si ochutili váš milkshake?
 Která kombinace vám nejvíce chutná?




Žádné komentáře:

Okomentovat